Site-urile administraţiei publice, "neprietenoase" cu cetăţenii
Niciunul dintre site-urile administraţiei publice nu oferă o interfaţă prietenoasă pentru dezbateri şi nu facilitează comunicare publică, deşi pentru aceste platforme online au fost cheltuite, doar în 2015, peste 250 milioane de lei.
Articol de Radio România Actualităţi, 11 Ianuarie 2016, 08:59
Ministerul pentru Consultare Publică susţine, într-o analiză, că majoritatea acestor instrumente sunt orientate către afişarea informaţiilor şi că o consultare publică autentică se întâmplă, mai degrabă, ocazional.
Peste 80% din fondurile investite de autorităţile publice în dezvoltarea de platfome pe Internet provin din surse externe nerambursabile, se mai arată în raport.
Cheltuirea banilor publici este şi temă de dezbatere astăzi, la Radio România Actualităţi, imediat după Radiojurnalul de la ora 13.00, în emisiunea "Probleme la zi", care va analiza astăzi modul în care primăriile folosesc banii contribuabililor.