Radio România reconfirmă poziţia sa de lider!
4,5 milioane de persoane aleg zilnic unul dintre programele postului public: Radio România Actualităţi, Radio România Cultural, Radio România Muzical, Radio România Antena Satelor şi reţeaua studiourilor regionale.
Articol de Politica Romaneasca, 09 Septembrie 2013, 12:45
Radio România Actualităţi, principalul post al Societăţii Române de Radiodifuziune, a rămas şi în această vară lider în piaţa radio, atât la nivel naţional, cât şi în mediul urban şi în cel rural, conform indicatorului cotă de piaţă.
Studiul de audienţă radio efectuat de Institutul de Marketing şi sondaje, IMAS şi de firma GFK România mai arată că 28% dintre ascultători, reprezentând un total de 4,5 milioane de persoane, aleg zilnic unul dintre programele postului public: Radio România Actualităţi, Radio România Cultural, Radio România Muzical, Radio România Antena Satelor şi reţeaua studiourilor regionale.
Din dorinţa de a-şi consolida poziţia deţinută, Radio România vă asigură că îşi perfecţionează constant oferta editorială pentru a câştiga cât mai mulţi ascultători şi pentru a-şi îndeplini astfel misiunea, rămânând cel mai credibil şi mai eficient mijloc de informare a publicului.
Vă mulţumim pentru că sunteţi alături de noi!
Studiul de Audienţă Radio - Valul de vară 2013 a fost efectuat în perioada 29 aprilie – 18 august 2013 de către IMAS - Marketing şi Sondaje şi GFK România pe un eşantion de 9.437 de persoane dintre care 7.400 în mediul urban şi 2.037 în mediul rural.
Studiul a cuprins 1.162 de localităţi, dintre care 310 în mediul urban şi 852 în mediul rural. Măsurarea audienţei s-a realizat pe baza metodei rememorării audienţei din ziua precedentă (Day After Recall), metodă la care apelează cele mai multe dintre sistemele de măsurare pe plan internaţional, metodologie recomandată de EBU (European Broadcasting Union) şi ESOMAR (European Society for Opinion&Marketing Research).
Radio România domină, în mod categoric, piaţa audio
În 20 mai, la precedentele date de audienţă - valul de primăvară, Radio România domina piaţa audio la nivel naţional, urban şi în municipiul Bucureşti prin principalul său post România Actualităţi, arata studiul de audienţă Radio.
Cotele de piaţă înregistrate la 20 mai:
►14,2 % la nivel naţional
►14,7 % la nivel urban
►16 % în Bucureşti