Radio România Actualităţi, campionul audienţelor
Potrivit audienţelor la nivel naţional, Radio România Actualităţi s-a clasat din nou, pe primul loc.
Articol de Politica Romaneasca, 24 Mai 2011, 10:44
Radio România Actualităţi se menţine pe primul loc în topul preferinţelor ascultătorilor români, conform Studiului de Audienţă Radio, realizat în perioada 10 ianuarie - 1 mai 2011, în care s-a măsurat audienţa radio la nivel naţional, urban şi în municipiul Bucureşti.
În topul audienţelor la nivel naţional, pe locul I se află Radio România Actualităţi, ce deţine cea mai mare cotă de piaţă - 15.8%, urmat de posturile comerciale de radio Radio Kiss FM - 15.3 % şi Radio Zu - 10.0 %. Radio România Regional cumulează o cotă de piaţă de 11.1 %, Radio Antena Satelor - 4,5 %, iar Radio România Cultural - 0.7 %.
La nivelul întregului public urban, Radio România Actualităţi rămâne în topul preferinţelor ascultătorilor cu o cotă de piaţă de 14.4 %. Tot la nivel urban, Radio România Regional deţine 7.2 % din cota de piaţă, Radio Antena Satelor - un radio adresat vieţii de la ţară, se poate bucura la nivel urban de 1.7 %, iar Radio România Cultural atinge 1 %.
Bucureştenii au rămas fideli radioului public şi în această primăvară, Radio România Actualităţi fiind lider de audienţă, cu o cotă de piaţă de 14.7%.
Datele de audienţă prezentate în cadrul Studiului de Audienţă Radio demonstrează că eforturile radioului public de a bucura inimile ascultătorilor cu programe de calitate, realizate pe baza unor valori jurnalistice precum obiectivitate, corectitudine, acurateţe, profesionalism, au fost răsplătite de către aceştia.
Studiul de Audienţă Radio s-a realizat pe un eşantion ce a cuprins 1.141 localităţi şi 8.409 persoane, cu vârste de 11+.
Site-ul politicaromaneaneasca.ro face parte din Corporaţia Radio România, este un produs media specializat pe informaţie politică, conţine ştiri politice, analize, sinteze şi materiale documentare, în cea mai mare parte preluate de la Radio România Actualităţi, dar şi de la celelalte posturi ale Corporaţiei.