Ministerul Turismului lansează la licitaţie realizarea de noi broşuri pentru promovarea României
Ministerul Turismului are în planul de achiziţii pentru acest an realizarea unor noi broşuri de promovare a României, a anunţat ministrul Mircea Dobre.
Articol de Florentina Varga, 10 Iulie 2017, 15:08
Acesta a explicat că actualele materiale sunt vechi, sunt pline de greşeli de exprimare, iar din unele nu se înţelege nimic.
"Avem în planul de achiziţii publice pe acest an realizarea de noi broşuri şi poate în premieră vom realiza inclusiv broşura pentru Compania Naţională TAROM, pentru că nu cred că este normal ca în cadrul acestei companii să fie o revistă care să facă reclame pentru anumite companii care fac outgoing şi nu fac incoming. De aceea, am decis împreună cu Ministerul Transporturilor, să facem această broşură, cu particularitatea că vom pune sigla companiei TAROM, împreună cu Ministerul Turismului, şi va fi doar de promovare şi nu va avea niciun fel de reclamă", a declarat Dobre.
Acesta a mai afirmai că reprezentanţii ministerului au descoperit într-un depozit foarte multe materiale de promovare expirate, pentru care se plătea o chirie consistentă.
"Cu ajutorul colegilor de la Primăria Sectorului 1 am reuşit să le mutăm din depozitul unde se plătea o chirie destul de mare, care nu cred că era necesară. Contractul a expirat de la 1 aprilie, iar materialele erau din 2008, 2009, 2010, care oricum nu aveau nicio legătură cu brandul de ţară, era brandul vechi, cel cu munţii, şi nu mai puteau fi trimise în circuit. Unele dintre ele sunt afectate şi de uzură fizică, nu au fost depozitate corect. Sunt bani publici folosiţi în mod greşit", a adăugat el.
Ministrul Dobre a mai spus că trebuie evitată risipa şi că trebuie calculat de câte materiale este nevoie pentru o utilizare cât mai corectă.