Maria Grapini promite schimbări în promovarea produselor româneşti
Ministrul delegat pentru întreprinderi mici şi mijlocii, mediu de afaceri şi turism, Maria Grapini, anunţă schimbări în strategia de promovare a produselor româneşti.
Articol de Oana Rusu, 07 Iunie 2013, 13:43
Maria Grapini a atras atenţia, vineri, într-o conferinţă de presă, că o etichetă scrisă într-o limbă străină nu garantează neapărat că ambalajul conţine un produs de o calitate superioară celor româneşti.
Grapini a anunţat că a înlocuit numele Proiectului "Cumpăr româneşte" cu denumirea "Cumpăr un produs românesc de calitate".
Produsele româneşti sunt de calitate şi trebuie promovate, "pentru că astfel ne ajutăm şi economia", este de părere ministrul pentru întreprinderi mici şi mijlocii, Maria Grapini.
Aceasta a subliniat că toate ţările îşi promovează produsele într-un ritm accelerat şi consideră că şi "noi trebuie să facem acelaşi lucru".
Ministrul delegat, Grapini a mai anuţat că Ministerul pe care îl coordonează intenţionează să organizeze, de anul viitor, două târguri mari de produse româneşti, unul în perioada primăvară-vară, iar altul în toamnă-iarnă.
"Eu nu sunt nostalgică după trecut, dar înainte de '89, la Romexpo, se făceau aceste târguri, care erau, evident, numai cu branduri româneşti, că pe vremuri nu se putea. Nu vreau să reînvii perioada trecută, dar toate ţările au acum un proces accelerat de promovare şi de educare. Cumpărând un produs românesc, menţii un loc de muncă sau creezi un loc de muncă", a declarat Maria Grapini.
Brandurile româneşti vor fi promovate şi în hoteluri, în baza unui parteneriat, dar şi în ambasade şi în reprezentanţele culturale româneşti din străinătate, mai informează redactorul RRA.