România are un nou brand de ţară

Sloganul brand-ului, "Explore the Carpathian garden", este inspirat de simbolurile poporului român ,potrivit ministrului turismului, Elena Udrea. Foto e-maramureş.ro

Adăugat: 29 Iulie 2010
Ultima actualizare:30 Iulie 2010

Politica Romaneasca
trimite pe mail

Brandul de turism al României a fost lansat, joi,  la Shanghai, cu prilejul Zilei Naţionale a României la Expoziţia  Mondialã.


La eveniment au participat ministrul de externe, Teodor Baconschi, ministrul turismului, Elena Udrea, şi alte oficialităţi, precum şi foştii mari sportivi Nadia Comăneci, Ilie Năstase şi Gheorghe Hagi. 


A fost prezentat noul logo şi noul slogan, sub care România va fi promovatã ca destinaţie turisticã în urmãtorii ani.


Sloganul brandului este "Exploraţi România, grădina Carpaţilor".


Acesta promovează, pentru potenţialii turişti din străinătate, o Românie cu o natură neatinsă, care încearcă să atragă cu resursele de turism balnear, turism activ, turismul de sfârşit de săptămână în oraşe, turism istoric, cultural şi religios


Ministrul Dezvoltãrii Regionale şi Turismului, Elena  Udrea, a apreciat cã noul brand turistic al României îşi propune sã arate o nouã imagine a ţãrii noastre.


"Ne aşteaptã o etapã dificilã, etapa de promovare a României sub acest brand, pentru a putea concura cu ţãri cu tradiţie deja formatã în turism. Asta este România, unicã într-o manierã încântãtoare şi irepetabilã. Vã invitãm pe toţi sã exploraţi  "România, grãdina Carpaţilor", a spus Elena Udrea, după momentul lansării brandului de ţară.



Joi dimineaţă şeful delegaţiei române, ministrul de externe Teodor Baconschi, ministrul turismului, Elena Udrea, şi comisarul general al EXPO 2010, Hua Jonduo, au asistat la înãlţarea steagului românesc şi la intonarea Imnului Naţional.


România este reprezentatã la ceremonii de o delegaţie condusã de ministrul de externe, Teodor Baconschi.


Din partea chinezã, participã comisarul general al Expoziţiei Mondiale de la Sanghai, Hua Jonduo.


Dupã discursurile celor doi demnitari, oficialitãţile prezente la sãrbãtorirea Zilei Naţionale a Pavilionului României vor urmãri un program artistic prezentat de Ansamblul folcloric "Cãluşarii Slatinei".


Ulterior, o parte din delegaţia României va face turul oficial al expoziţiei, care cuprinde vizitarea pavilioanelor Chinei şi al României.


"Cea mai pregnantă operaţiune de promovare a României"


Standul României de la Expoziţia Mondialã Shanghai 2010 este cea mai pregnantã operaţiune de promovare a României în China dupã 1990 - a apreciat ministrul român de externe, Teodor Baconschi, cu ocazia zilei dedicate României, care este marcatã joi.


În ceea ce priveşte atragerea turiştilor chinezi în ţara noastrã, el a adãugat cã va trebui sã ne integrãm într-un pachet turistic cu alte þãri din zonã, pentru cã este greu de crezut cã un turist chinez ar veni sã viziteze doar România.


Ministrul de externe a remarcat succesul înregistrat de pavilionul românesc la Shanghai, care a primit pânã acum peste douã milioane de vizitatori.


Baconschi a adãugat cã trebuie identificate şi potenţialele investiţii chineze în România, în mari proiecte de infrastructurã rutierã şi feroviarã, precum şi în construcţia de hidrocentrale.


Suspiciuni privind originalitatea brandul de ţară



În presã au apãrut speculaţii privind originalitatea conceptului grafic al noului brand turistic al României.


Deasupra cuvântului România apare o frunzã care pare sã semene cu logoul sau emblema unei companii strãine.


Ministrul Elena Udrea a declarat cã instituţia pe care o conduce s-a asigurat din punct de vedere legal de faptul cã brandul nu este o copie şi cã deţine toate drepturile de proprietate intelectualã.  



"Am cumpãrat acest produs, ne-a fost predat cu toate drepturile de autor şi cu garanţia cã cel care ni l-a creat şi ni l-a predat la rândul lui avea toate drepturile de proprietate asupra produsului în întregul lui", a spus Elena Udrea.


România a obţinut din fonduri europene aproape 75 de milioane de euro pentru promovarea ca destinaţie turisticã a României.


Partea de creaţie şi execuţie a brandului a fost acordatã prin licitaţie unei companii internaţionale cu experienţã în domeniu. 


Ministrul turismului, Elena Udrea, a lansat ,joi, la Sanghai, în Pavilionul României, brandul de ţarã.


Sãrbãtorirea Zilei Pavilionului României s-a încheiat cu  un concert al Orchestrei Naţionale Radio.


Concertul a fost urmat de spectacolele susţinute de Damian Drãghici şi Grigore Leşe.


Transmite din Shanhai, Anamaria Spătaru:




Autor:
Sergiu Şteţ
Editor:
Luminiţa Apostolescu
Adăugat:
29 Iulie 2010
Ultima actualizare:
30 Iulie 2010


Articole pe aceeasi tema


Toate câmpurile sunt obligatorii.

Reafiseaza