Revista presei - 30 iulie 2010

"Ultimele granite între România si zona Schengen", titreazã pe prima paginã Evenimentul Zilei. România sperã sã adere la spatiul de liberã circulatie în martie 2011, scriu jurnalistii care adaugã însã:" Mai sunt multe de fãcut".

Implementarea sistemului informatic necesar si transpunerea lui inclusiv la nivel de componentã umanã, modernizarea aeroporturilor si anumite corecturi legislative, toate presupun costuri de aproape 500 de milioane de euro si trebuie realizate anul acesta: vizita finalã de evaluare a t rii noastre este programatã pentru perioada noiembrie-decembrie 2010, precizeazã Evenimentul Zilei.


Titlu percutant în Gândul:  Ordonantã de Guvern. DACÃ NU RENOVEZI CASA, FACI PUSCÃRIE. Jurnalistii îsi nuanteazã pozitia în articol si aduc lãmuriri: Citez: "Potrivit unui proiect de ordonantã, initat de Ministerul Dezvoltãrii Regionale si Turismului  "Reabilitarea structural - arhitecturalã exterioarã a constructiei" se va face din propria initiativã a proprietarului, pesoanã fizicã sau juridicã, sau la simpla cerere a autoritãtilor locale.  Amenzile aplicate pentru nerespectarea obligatiei de a-si renova fatadele sunt cuprinse între 2.000 de lei si 10.000 de lei. În cazul în care bucãti din fatadã sau acoperis produc vãtãmãri trecãtorilor, atunci pedeapsa poate fi chiar cu închisoarea.



Adevãrul scrie astãzi despre rezultatele unui sondaj INSOMAR: Românii vor altã clasã politicã. Majoritatea românilor ar înlocui cabinetul Boc. Problema e cã nu au cu cine, apreciazã ziarul, din moment ce Opozitia e vãzutã ca o variantã doar de o treime dintre respondenti.



Tot în Adevãrul, despre controversele iscate de lansarea noului brand de tarã, articol însotit de un background sãnãtos: istoria campaniilor de imaginie a fost întotdeuna umbritã de scandaluri.



Acelasi subiect e de primã paginã în Jurnalul National. Bate brandul frunza-n dungã! scriu jurnalistii. Brandul de tarã, lansat cu cheltuialã mare la Expozitia mondialã de la Shanghai, a declansat un urias scandal. Sunt puse în discutie logo-ul si mesajul care deschid un program de promovare turisticã în valoare de 75 de milioane de euro.



Altfel, România Liberã scrie astãzi despre cei 20.000 de români aflati în vacantã în Grecia si blocati de tensiunile dintre autoritãtile elene si camionagii. Turistii care cãlãtoresc cu masinile personale nu mai au benzinã în rezervor si cautã variante de a se întoarce acasã : multi se orienteazã cãtre Albania, trecând granita cu feribotul.


www.PoliticaRomaneasca.ro
Adaugat: 30 Iulie 2010
Vizualizari: 0
TiparesteTipareste