DIICOT: Reportajul difuzat de Sky News a fost regizat

Reportajul difuzat recent de postul TV britanic Sky News despre traficanţi de arme militare din România ar fi fost regizat, rezultă din primele cercetări.

Adăugat: 10 August 2016
Ultima actualizare:10 August 2016

Politica Romaneasca
Foto: Daniel Horodniceanu, procurorul şef al DIICOT
trimite pe mail

Armele erau de fapt de vânătoare, nu de asalt, iar suspecţii sunt vânători şi le deţin legal.

Procurorul-şef al DIICOT Daniel Horodniceanu a făcut câteva precizări:

"Vreau să fac câteva precizări în legătură cu dosarul cu armamentul, prezentat de către jurnaliştii britanici. În primul rând, la această oră se efectuează câteva percheziţii în judeţele Mureş şi Bistriţa. Au fost identificate persoanele mascate şi alte persoane care au colaborat cu acestea. Au fost identificate şi ridicate armele. S-a descoperit şi autoturismul, se faceo conducere în teren, vor fi aduşi în cursul zilei de astăzi, pentru a fi ascultaţi la Bucureşti. Vom reveni cu amănunte după ascultarea lor. Până la această oră se confirmă ceea ce am preconizat de la început, un scenariu care cred că a fost pus la cale de către jurnaliştii britanic", a declarat în această dimineaţă Horodniceanu

Persoana care le-a făcut reporterilor britanici legătura cu aşa-zişii traficanţi le-a declarat anchetatorilor că au fost plătiţi pentru a participa la material şi pentru a spune anumite replici.

Tot echipa de filmare le-ar fi dat şi hainele de camuflaj pe care le purtau în reportaj.

Cercetările continuă, a mai precizat şeful DIICOT.



Autor:
Diana Surdu
Editor:
Simona Mihăescu
Adăugat:
10 August 2016


Articole pe aceeasi tema


Toate câmpurile sunt obligatorii.

Reafiseaza